fredag 24 februari 2012

Tack Emelie

för att jag fick prova att rida din fina Rune (och tillfälle att prova din underbart sköna dressyrsadel som jag hoppas passar på min pojke)!

Lotta K hade ju "tjuvat" Jojje idag, vilket allt som oftast händer när det är fint väder och jag har gott om tid :P, men jag fick iaf turen att komma upp på hästryggen ändå, dock i gympadojjor och jeans men det funka ändå :)

Spenderade några timmar med Emelie idag först hemma hos henne där tanken var att våra små odjur skulle få leka men Simon var helt bäng och skitgrinig mot Zcooper :(, det gick däemot bättre med deras äldre hundar men jag tyckte inte om Simons beteende! Visst kan det va så att han tycker Zcooper är lite "för mkt" och att de är jämngamla men ändå så betedde han sig väldigt annorlunda, dags att kastrera kanske?? Han leker ju vilt med andra hundar som är jämngamla med honom.... märkligt, och synd :,(

Idag har jag beställt en systemkamera på Elgiganten som jag ska hämta ut imorgon när lönen kommit, så nu kommer jag kunna ta fina bilder att dela med mig av :D

Imorgon står även lite shopping av hästprylar på schemat och sen ska jag och Madde rida ut och snart är det LÖRDAG!! Jag längtar otroligt, det ska bli så kul att få hem Emba och nu är det verkligen inte långt kvar!

Tralalalalala :D

1 kommentar: