onsdag 22 februari 2012

Möte i skolan

var det visst idag vilket jag totalt glömt bort så lite i panik frågade jag Madde om hon kunde motionera Jojje idag på valfritt sätt, beroende på hur mkt tid hon hade. Jag har dock ej ännu fått rapport om vad de hittade på men det var säkert något kul och bra, jag litar på Madde.

Imorgon ska jag inte heller ut då Lotta K ju "tjuvat" pojken innan hon skall åka till Happaranda på fredag. Hm.. tur jag snart har en till häst att rida :) Däremot ska jag ju, som nämts tidigare, träffa Emelie imorgon, det blir skoj! Har inte setts sen de flytta från stallet.

Har sökt lite jobb idag och hittade två som verkar jätteintressanta! Bara hålla tummarna nu då!!

Insåg också idag att nästa helg kommer jag dels börja på Premo och köra natt samt är schemalagd på gamla jobbet.. det blir en tuff helg men kaffe och kanske lite extra koffein gör nog susen! :) Mitt gamla jobb är som tur är inte allt för ansträngande så det ska nog gå bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar