tisdag 14 februari 2012

Intervju och musik

Både på torsdag och fredag skall jag på anställningsintervjuer. Den på torsdag är på Premo och är i princip bara "för sakens skull" då Lotta L´s chef i Väsby redan sagt att han vill ha mig....

På fredag däremot är det en andra intervju för ett assistentsjobb, då jag ska få träffa kund. Kul att ha gjort ett så bra intryck på första iaf att man kommer vidare :).

Här på jobbet så ska jag få ha "introduktion" för min efterträdare om två veckor och det är inte mindre än basisten i (Väsby)gruppen H.E.A.T. SÅ coolt!! :P Med tanke på att jag diggar dem och speciellt deras nya sångare Erik Grönwall som vann Idol -09 (att klara att sjunga låten i länken och få det bra tror jag inte någon annan klarar! Att efterfölja Freddie Mercury och hans stämma är det få som klarar, likaså med Kiss-Shout it out load. Tryck på länkarna för att höra original och Erik.) Skall erkännas att jag blev lite frälst när jag såg honom redan på uttagningen och ansåg redan då att han skulle vinna! (Det skadade ju inte att han är grymt snygg också :P) Tänk vad rätt jag hade! (Lyckades förövrigt pricka in tvåan och trean redan från början också... kanske skulle bli jurymedlem :P). Men det är faktiskt första och enda gången jag följt IDOL...


H.E.A.T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar