fredag 17 februari 2012

LCHF

Ja just ja, lånade en våg hos min kompis idag och iaf så har jag tappat ca 2 kg men det var dessvärre inte samma våg som sist och inte vid samma tidpunkt så det kan ju diffa lite men det går iaf åt rätt håll :) *jippie* men fokuserar mest på måtten och midjan har ju minskat avsevärt under dessa 2,5 v. Nu har jag lyckats "lura" min svägerska (Lotta L) att börja också så from måndag så lägger de om sin kost. :) Försöker övertala bror också men han tycker han äter bra ändå :)

Kan väl påstå att jag blivit LCHF frälst och talar vitt och brett om hur bra det är :P  Lotta L hade berättat för vår svärmor att de skulle börja och hon hade då varit väldigt skeptisk vilket var lustigt då hon inte sa ngt till mig när jag berättade.. men Lotta mena ju att det funkar ju för mig och Jonte så det kan ju inte skada att testa. :)
Vi ska nog visa henne! :P hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar